Які бренди найчастіше використовують у фішинг-атаках?

Більшість фішинг-кампаній працюють шляхом використання імен відомих компаній, брендів та продуктів. Мета зловмисників – змусити користувачів думати, що початкове повідомлення надходить від законної особи, збільшуючи тим самим шанси, що Ви натиснете та ініціюєте завантаження шкідливого програмного забезпечення.

Нещодавній аналіз прослідковує розвиток брендів, які хакери використовують найбільше у своїх фішинг- кампаніях. Наприклад, Microsoft  перейшла з п’ятого місця на перше у цьому доленосному рейтингу: у третьому кварталі 2020 року 19% спроб фішингу брендів у всьому світі намагалися заплутати користувачів, що маскуються продуктами Microsoft порівняно з 7% попереднього.

Поза Microsoft, DHL є другою компанією (вона з’являється в 9% аналізованих фішингових атак), а Google займає третє місце. За ними слідують PayPal та Netflix, і, увійшовши до топ-10, це Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon та Instagram. Експерти пояснюють цей підйом Microsoft поштовхом до дистанційної  роботи через пандемію коронавірусу. Що стосується каналів, фішинг електронної пошти продовжує залишатися найпоширенішим у фішингу брендів: він становить 44% усіх атак цього типу. За галузями, галузь, яка найбільше постраждала від фішингових атак – це технології, за якими йдуть банківські та соціальні мережі.

Одним із останніх прикладів цієї тенденції стала зловмисна електронна кампанія, виявлена ​​в серпні минулого року. Стратегія зловмисників полягала в тому, щоб маніпулювати одержувачами, натискаючи посилання в електронному листі, яке спрямовувало їх на підроблену домашню сторінку Microsoft. Кілька подібних ініціатив націлено на працівників різних компаній, які використовують оманливі електронні листи, просячи їх оновити облікові дані Microsoft Office 365.

Кілька порад, щоб уникнути фішингу

Щоб захистити працівників та організації від таких видів загроз, експерти пропонують такі поради:

  • Навчіться визначати загрози. Існують певні характеристики, які можуть спричинити атаку електронною поштою, такі як граматичні помилки чи помилки форматування, неправильний варіант написання чи загальні привітання, такі як “шановний користувач” або “шановний клієнт”. Також переконайтесь, що посилання починаються з https: //, а не з http: //.
  • Уникайте обміну інформацією. Як правило, рекомендується надавати мінімум своїх даних. І ніколи не передавайте свої дані третім особам. Видаляйте підозрілі електронні листи, не відкриваючи їх і не натискаючи жодних посилань, або повідомте про це ІТ-відділ Вашої компанії.
  • Не натискайте вкладення. Не відкривайте вкладення в цих підозрілих або дивних електронних листах, особливо в Word, Excel, PowerPoint або PDF. І будьте обережні щодо повідомлень про терміновість чогось, яка вимагає надання Вам даних.
  • Слідкуйте за своїм обладнанням. Переконайтесь, що всі програми на мобільному телефоні та комп’ютері мають найновіші версії програмного забезпечення. Використання застарілого програмного забезпечення може залишити хакерам відкриті двері для доступу до Вашої особистої інформації.

За матеріалами Cybercalm

0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Ihor Romanets

0
Коментарі: 0Публікації: 198Реєстрація: 02-10-2017