1. Необхідне обладнання

Для організації онлайн-занять в програмі ZOOM, вам знадобиться:

– комп’ютер або ноутбук з підключенням до Інтернету;

– робочий мікрофон (наприклад, гарнітура від телефону), він мож бути вмонтований, наприклад, в ноутбуках він вмонтований;

– веб-камера (в ноутбуках вона вмонтована);

– ваші матеріали для заняття (презентація, малюнки, програми, «роздатковий» матеріал і/або завдання і т.п.).

 

2. Встановлення та авторизація

1. Для Windows – скачайте програму з офіційного сайту сервісу https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe.

2. Для iOS перейти на сайт Apple App Store (https://apps.apple.com/us/app/zoomuscloudvideomeetings/id546505307) та виконати пошук zoom

3. Для Android відвідати Google Play

4. Після завантаження на комп’ютер знайдіть  файл ZoomInstaller.exe (з іконкою – біла відеокамера на голубому фоні) в розділі “Завантаження” та запустіть його для встановлення програми.

image004.gif

5. У випадку, якщо ви виконуєте завантаження на смартфон, після того, як ви натиснули кнопку “Завантажити” програма завантажується і з’являється кнопка “Відкрити” після закінчення процесу.

6. В обох випадках після встановлення на робочому столі з’явиться значок програми “Біла камера в голубому крузі”. Натисніть на цей значок.

image006.jpg

 

 

 

 

7. З’явиться вікно в якому буде запропоновано “Войти в конференцию”, “Войти в”. Якщо ви не зареєстровані, хочете зайти в систему та почати чи запланувати свою конференцію, натисніть “Войти в”.

8. У вікні, що відкрилося для користувача є декілька можливостей:

a) Якщо ви вже були зареєстровані в системі  то можете зайти через 1 Google-акаунт, 2 – використовуючи акаунт Facebook, або 3 – введіть свою поштову адресу та пароль і натисніть кнопку «Войти в».

Якщо ви зареєстровані в системі

Примітка: якщо у вас є обліковий запис ZOOM, але ви не можете згадати пароль.

Натисніть «Забыли?»

b) Якщо вам потрібна реєстрація, то натисніть «Зарегистрироваться бесплатно» справа внизу вікна.

9. У вікні браузера відкриється сторінка реєстрації на офіційному сайті ZOOM.

У вікні реєстрації введіть адрес своєї робочої електронної пошти в домені wunu.edu.ua, нижче – букви

та цифри і капчі, та натисніть кнопку реєстрації або скористуйтесь своїм акаунтом Google чи Facebook.

10.    Після того як ви натиснули кнопку «Регистрация» вам необхідно зайти в поштову скриньку, адресу якої ви вписували в форму реєстрації. На вказану пошту вам має прийти від ZOOM «Активация учетной записи». Виконайте інструкцію з листа (натисніть на кнопку або перейдіть по посиланню).

11. Як тільки ви підтвердите реєстрацію автоматично відкриється вікно активації облікового запису, де ви зможете назвати своє ім’я та прізвище й встановити свій пароль. Пам’ятайте, що пароль повинен складатись із великих та маленьких букв та цифр. Там є підказки. Якщо вони червоного кольору, то пароль потрібно змінити, поки система не буде задоволена. Також ви можете скористуватись запропонованим паролем, який автоматично згенерує система.

12.  Дальше вам буде запропоновано запросити друзів. Ви можете пропустити цей крок.

image018.jpg

13. Після пропуску попереднього кроку вам буде запропоновано почати вашу тестову конференцію. Цей крок ви також можна пропустити.

14. Можете закрити сайт. Авторизація пройшла вдало.

15. Тепер ви можете нажать на іконку Zoom у вас на робочому столі, ввести свій адрес електронної пошти і пароль та почати роботу.