Кіберполіція розповідає про типові випадки шахрайства під час коронавірусу

Найчастіше спекулюють на товарах індивідуального захисту, розповсюджують фейки, роблять СМС-розсилку та телефонують громадянам з різними шахрайськими повідомленнями. Тому, кіберполіція надала рекомендації як вберегтись від подібного шахрайства.

Під час карантину при короновірусі збільшилась кількість шахрайських випадків. Тільки з початку карантину до сервісної служби кіберполіції надійшло більше сотні звернень громадян щодо шахрайських дій під час купівлі засобів індивідуального захисту. Ще більше звернень щодо фейків.

Якщо ви піддалися шахрайським провокаціям та потребуєте допомоги, звертайтеся до Департаменту кіберполіції за формою зворотнього зв’язку на нашому сайті – https://ticket.cyberpolice.gov.ua/, на електронну адресу callcenter@cyberpolice.gov.ua, за номером 0-800-50-51-70 або телефонуйте на спецлінію 102.

Бережіть себе, дотримуйтеся карантинних заходів, зберігайте спокій і не панікуйте!

Департамент кіберполіції Національної поліції України

0

Автор публікації

Офлайн 4 тижні

Ihor Romanets

0
Коментарі: 0Публікації: 203Реєстрація: 02-10-2017